Łączna liczba wyświetleń

Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 2 listopada 2014

Bombki vintage

Witajcie! Do Świąt Bożego Narodzenia co prawda jeszcze trochę czasu,jednak chciałam Wam dzisiaj pokazac moje pierwsze dwie bombki wykonane metodą decoupage.

Zainspirowana panującą ostatnio modą na styl vintage postanowiłam właśnie w tej stylistyce stworzyc bombki, które będą ozdobą wyjątkowej w tym roku choinki bo w stylu minionej epoki.Słodkie postacie chłopca i dziewczynki wprowadzają mnie w melancholijny  a zarazem przedświąteczny nastrój.
Po raz pierwszy próbowałam stworzyc imitację koronki po przeciwnej stronie bombki z dziewczynką.Wykonałam ją białym reliefem i choc mam świadomośc ,że nie jest idealna to wciąż się uczę i szukam...:-)Jak Wam się podoba :-)?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz